RE: CDMA, občas některé servery nefungují

Horák Daniel horak na sitmp.cz
Neděle Únor 6 12:05:28 CET 2005

> Houby do toho vidim, ale co se mi podarilo vyzkoumat, tak
> pakety z CDMA ->
> Net dojdou bez problemu, zasadne se ale nevraci odpovedi,
> pricemz bych to
> videl, ze se ztraci nekde prave na hranici ET a zbytku sveta.
>
> Tudiz bych to spis tipoval na nefunkcni NAT/PAT a nebo neco s tim
> souvisejiciho. Mozna to spatne poznava stav spojeni nebo tomu
> vypadavaji
> zaznamy z tabulky, cert vi..
>
> Rozhodne jim to nezavidim, ale taky mi to vadi :-|

Jeste je zajimave mit zapnute debugovani u pppd, to se clovek dozvi
zajimave veci :-) Nejspis bude pravda, ze ma Eurotel 2 centra pro CDMA -
jedno se hlasi jako "eurotel_psdn" a default gateway je 10.160.4.6 a
druhe je "eurotel_psdn2" s default gateway 10.164.4.6. A prave kdyz jsem
(jako dneska) pripojen k tomu druhemu, tak je KO.

			Dan

PS: ty IP adresy pisu po pameti, tak je mozne, ze nejsou uplne spravne.
Ale urcite se lisi v druhen oktetu 160 vs. 164