connect: no buffer space available

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Neděle Únor 6 12:10:40 CET 2005

On Sun, Feb 06, 2005 at 11:34:51AM +0100, newroot wrote:
> otazka je, jak by nekdo takhle zaplnil arp tabulku na dlouhou dobu(40 minut)
> i kdyby mel pristup do toho stroje.
S oblubenymi cervami typu Blaster a Sasser to vobec nie je problem, odporucuje
9 z 10tich adminov :-)

Ale tvoj popis:
> arp mi vypsal mnoho ip adres z internetu s mac adresou routeru naseho
> poskytovatele(nejake velke cisco).
znie divne. Pozri, na ktorom interfejse su (arp to vie).

Moznosti mas viac. Idealne by samozrejme bolo pricinu (predpokladam cerv)
odstranit. Dalsie moznosti su blokovat relevantny traffic (napr. cez
arptables) alebo zvysit velkost tabulky (sysctl
net.ipv4.neigh.default.gc_thresh1 az 3)

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
           There are two kind of sysadmins: Paranoids and Losers