detach X session

Radovan Garabik garabik na kassiopeia.juls.savba.sk
Pondělí Únor 7 08:58:20 CET 2005

Michal Rybárik <michal na rybarik.sk> wrote:
> hello all,
>
> mame terminalovy X server beziaci na debiane (pouziva sa prevazne KDE,
> ale aj ine windowmanagery). uzivatelia sa do systemu hlasia cez
> tenkych klientov a xdmcp. celkom by sa hodila vlastnost, by si
> uzivatel mohol "detachnut" svoju session, prejst k inemu klientskemu
> pocitacu, a tam sa opat prihlasit a vratit sa k svojej rozrobenej
> praci. windowsovy terminal server to nativne podporuje, prijemna
> vlastnost je aj ta, ze ked spadne klientska masina (napriklad kvoli
> vypadku prudu), na serveri vsetko ostane bezat a staci sa
> [...]

xmove
ale je to trocha komplikovane a nepohodlne
najpouzitelnejsie riesenie je asi vnc, ale tam mozu byt problemy s
rychlostou....

| Radovan Garabík http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |