nereagujici aplikace pri spouste volneho cpu

Radovan Garabik garabik na kassiopeia.juls.savba.sk
Pondělí Únor 7 08:59:58 CET 2005

Aleš Kozumplík <al_es na seznam.cz> wrote:
> dd,
>
> s timto se potykam uz delsi dobu:
> v KDE prestavaji neketere aplikace pri urcitych cinnostech na dlouhou dobu
> (sekubdy) reagovat na povely od mysi/klavesnice a to v pripadech, kdy je
> system jinak minimalne vytizen. nejmarkantnejsi to je asi pri prehravani
> streamovaneho radia v Real Playeru - staci prepnout plochu a zvuk se trhne.
> pri obnoveni fokusu na Player musim nejdriv par vterin cekat, nez se vubec
> objevi prvky uvnitr hranic okna, pak pripadne dalsich par vterin do chvile,
> kdy zareaguje na kliknuti na tlacitko.

nieco podobne mi robilo, ked sa zasekol ventilator na videokarte (ale to
prestavala reagovat napr. aj textova konzola, obzvlast viditelne to bolo
pri scrollovani)

| Radovan Garabík http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |