Evolution - nastaveni a problemy

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Únor 7 09:26:14 CET 2005

Zdravim vsechny,

chtel jsem se zeptat na par veci, ktere mi uz dlouho vrtaji hlavou
(posledni Debian sid, Evolution 2.0.2 nebo 2.0.3).

1) kdyz prijde dopis s prilohou urciteho typu (treba *.doc), Evolution
nekdy nenabidne zobrazeni, ale jen ulozeni. Kde se mu da vysvetlit, aby
nabidl i zobrazeni? Nejlepe system-wide, at to nemusim spravovat i zene
a detem. GNOME 2.8 ma mit novy system prace s MIME, ale nevim vubec kde
a jak to ovladnout, a ani nevim, jestli Evolution 2.0.2 uz s timto novym
MIME systemem spolupracuje, a je-li to vubec o MIME nebo je tohle
interni nastaveni Evolutionu.

2) nekam se ztratilo cteni RSS, co v Evolution 1.x bylo. Uz to v Evo 2
neni? Nebo to jen neumim zobrazit/zapnout?

3) posledni dobou mi Evolution pri cteni zprav pres IMAP (doma pres
WiFi, na LAN v praci si to jeste nedovolil) prestal natahovat delsi
zpravy. Proste kurzorem prijedu na dalsi zpravu, dlouhou treba 500 kB
(nebo taky jen 10 kB) a nic se nestane. Musim kliknout mysi na jinou
zpravu a pak znovu na tuto a teprve se uraci ji zacit natahovat. Ve WiFi
snad chyba neni, to myslim slape moc dobre. Netusim, proc to dela, ale
je to strasne iritujici.

Pokud by nekdo mel nejakou odpoved, tak sem s ni. Diky.

Petr