ac97 a mikrofon

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Pondělí Únor 7 12:22:01 CET 2005

> Jinak podrobný návod máte v odpovědi soukromě (páč jsou tam screenshoty

Diky, email jsem dostal a dosahl jsem diky Vam vyznamneho
pokroku. Slysim se ve sluchatkach mluvit na mikrofon. To
predtim neslo. Cili mixer mam ted zrejme v poradku.

Bohuzel stale cat /dev/dsp zpusobi "cat: /dev/dsp:
Input/output error" a audacity nefunguje. Konkretne kdyz
klepnu na Zaznam tak se kurzor chveje na zacatku stopy a
stdout vypisuje "PortAudio: read interrupted!"

Ale audacity vem cert, podstatne je to, ze ani cat nefunguje.
A prikaz "rec soubor.wav se zastavi po asi 10 vterinach
automaticky (to by nemel) a  vysledkem je temer prazdny
soubor.wav (obsahuje jen hlavicku o delce 44 byte).

Ma jeste nekdo nejaky tip?

--
Milos Prudek