nereagujici aplikace pri spouste volneho cpu

Robert Vojta robert na v0jta.net
Pondělí Únor 7 14:14:23 CET 2005

Dne po 7. února 2005 14:03 Michal Sviga napsal(a):

> Mozna to bude nejaky problem fglrx versus nove jadro?

  Záleží na tom co myslíte tím novým jádrem ... Já používám fglrx s 2.6.x na
vanilla, Mandrake jádra a nemám nejmenší problém. ATI chipů mi prošlo pod
rukama několik a s žádným nebyl problém a to ani s FB na konzoli.

  Pravda, něco podobného jsem pozoroval, ale to byla moje "chyba", když jsem
měl zaplé powersave místo performance a centrino zpomalil ...

--
Robert Vojta