Cisty system pri kompilovani

"Petr \"Qaxi\" Klíma" qaxi na seznam.cz
Pondělí Únor 7 15:23:54 CET 2005

Michal wrote:

>Ahoj,
>
>Snazim se pri kompilaci mit vse pod kontrolou a tak pouzivam STOW a
>pri kompilaci --prefix=/usr/local/stow/<aplikace> a nasledne
>$stow <aplikace>
>

>Ted tak nejak uvazuju, jestli nahodou nedelam zbytecnost. Neni lepsi
>treba pri kompilaci CURL misto STOW to nakompilovat rovnou do:
>./configure --prefix=/usr/local
>a kazdou dalsi novou verzi premazat tu starou zase stejnym zpusobem?

a bude to fungovat stejne ALE

pokud se rozhodnete, ze Vam aplikace X nevyhovuje, nebo potrebujete
"vyzkouset" jestli je nova verze opravdu lepsi, tak udelate je $stow -D
<aplikace> a mate "odinstalovano" a pk pripadne smazete
/usr/local/stow/<aplikace> adresar ...

stow JE dobry napad a byt Vami tak od neho neutikam ...