Cisty system pri kompilovani

Robert Vojta robert na v0jta.net
Pondělí Únor 7 15:40:43 CET 2005

Dne po 7. února 2005 15:32 "Petr \"Qaxi\" Klíma" napsal(a):

> obavam se, ze stow neznate ...

  Obáváte se zbytečně, protože stow znám.

> Tohle vsechno (krome 8.) stejnak musite udelat abyste zjistil jesti to
> bude vubec kompilovat ... a nez se rozmyslite co nacpete do .spec souboru
> tak ja jdu na pivo. ;-)

  Pokud chci něco zkusit dám to prefix alla /opt/swamp, zkusím a vidím. Spec
soubor mám vytvořený velmi rychle. Jiná věc je, pokud tomu nerozumím, tak jdu
raději na pivo ;-) Každopádně spec vytvořím jednou a pak si užívám výhod jako
je .src.rpm, instalace na větší počet počítačů, ...

> Samozrejme mluvime to APP kterou chci vyzkouset a nenasel jsem
> odpovidajici balicek, pripadne pokud chci veci testovat ...

  Já neříkám, že to někdy nemá smysl, určitě ano. Ale pokud takhle někdo
instaluje větší množství aplikací ...

--
Robert Vojta