Archivace zvukovych dat

Ctirad Fertr phanatic na volny.cz
Pondělí Únor 7 20:08:50 CET 2005

>  No, ja jsem vyzkousel abcde (jak tady nekdo doporucoval).
> Fakt vyborne! Doporucuji komukoli, kdo nechce jen prilezitostne neco
> malo stahnout a zakodovat. Takhle by mela vypadat pouzitelna aplikace.

Bohuže stále žádná aplikace neumí využít geniální vlastnost flacu, kdy se do
jediného souboru dá kromě komprimovaných audiodat přibalit i CUE sheet a
teoreticky i jakákoliv jiná (meta)data, jako naskenovaný booklet, eventuelní
bonusová datová stopa, texty atd..  Tahle si představuju ideální formát pro
archivaci a distribuci hudebních nosičů po interentu. Teď ještě aby to začal
vůbec někdo používat :(

 Ctirad