CDMA, občas některé servery nefunguj

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Pondělí Únor 7 23:53:01 CET 2005

On 06. Feb, 11:25 PM CET, Ondrej Kubecka <reakce.sem na centrum.cz> wrote 7 lines:
> Zajimaci napad. Zkusim jenom pro tu legraci, ale pravda je, ze neco
> shileho jest v kralovstvi danskem a to jiz dobre tyden. :(
>
> Tedy presneji, zkusil jsem to rovnou i s jinymi hodnotami, ale bohuzel,
> napad to byl zajimavy, ale alepson u me neprinesl kyzene ovoce. Proste
> jsou adresy, kam se nedoroutuji (nebo se packet nedoroutuje zpet?, ale
> vysledek je tyz). :(

Víte co se stalo u nás? Všechno běhalo docela dobře, bylo potřeba jen jednou
za týden prostě odpojit a připojit v jedné lokalitě. A teď? Včera nešel
sestavit tunel do jedné lokality. Help line: zkuste se připojit a znova
odpojit. Fine, pak už se to chytlo.

Dneska znova problém: nedalo se postal nic na ten jejich smtp.etmail.cz,
všechno v time outu. Help line: nepoužíváte podporovaný OS, zkuste
restartovat vaše Windows :o (ikdyž je nemáme?), pak mi paní začala popisovat
, kde je USB konektor apod. Nakonec jsem ji přesvědčil, že všechno chodilo
až do včerejška ať to zjistí u techniků a oni nám poradili jediné - hádejte:
restart. Nakonec pomohlo odpojit a připojit... Hrůza a děs

Martin K.