Jizdni rady IDOS v Lynxu

Úterý Únor 8 01:33:33 CET 2005

On Fri, 4 Feb 2005, Josef Polách wrote:

> Zdravím Vás a omlouvám se, je-li můj dotaz příliš OT.
> Když hledám v Lynxu dopravní spojení pomocí
> http://www.idos.cz, vynadá mi, že: Unsupported URL scheme.

Muj Lynx akorat drzkuje, ze "Location URL is not absolute" nebo tak nejak,
k cemuz ho zjevne motivuje nasledujici sqela konstrukce v odpovedi
na GET / na www.idos.cz (zcela v rozporu s RFC 2616, cast 14.30):

HTTP/1.1 302 Object moved
Server: Microsoft-IIS/5.0
Date: Tue, 08 Feb 2005 00:29:22 GMT
Location: ConnForm.asp  <----!!
Connection: Keep-Alive
Set-Cookie: FLAG=1; expires=Sun, 08-Feb-2015 00:29:22 GMT; path=/
Cache-control: Private

Muzete zkusit tuhle zrudnost preskocit a jit rovnou na
http://www.idos.cz/ConnForm.asp