Cisty system pri kompilovani

"Petr \"Qaxi\" Klíma" qaxi na seznam.cz
Úterý Únor 8 07:03:13 CET 2005

jan labuť wrote:

>a co bod 6 nahradit
>make install DESTDIR=/muj/bordel/app-x.y.z/usr/local/
>a pak v /muj/bordel/app-x.y.z pouzit neco jako ma slackware makepkg a balicek
>naistalovat.
>neznam detailne rpm ani deb a tak to spis berte jako otazku.

Jo proc ne, ja nejsem STOW fundamentalista.

ale ... STOW funguje i na jinych distro, navic mam pocit ze zrovna u
Slacka se pkg nedaji rozumne odinstalovat ... (on flame, uz ho nejakou
dobu nepouzivam ...)

u stow mate spoustu vyhod a malo nevyhod (narazil jsem na program, ktery
nechtel na symlinkach fungovat ...)