vhodny FTP server

Úterý Únor 8 08:55:31 CET 2005

Matus UHLAR - fantomas <uhlar na fantomas.sk> wrote:
> a libnss_mysql.so PAM samotne nestaci...

aha, vypadla mi diakritika. Takze este raz:

a libndd_mysql.so - PAM samotne nestaci.

> pam vam povie ci pouzivatel moze alebo nemoze dnu ale nepovie vam jeho
> UID ani homedir

Za istych okolnosti vam dokonca postaci libnss_mysql.so - pam je urcene na
ine specialitky a pokial libc dodate spravne udaje o pouzivateloch cez
nss, standardny pam sa o to postara sam.

WinError #98652: Operation completed successfully.