Tisk ceskych znaku z KOrganizer-u

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Únor 8 10:32:36 CET 2005

Dobry den,

pokousim se rozbehat tisk cestiny z KOrganizeru a nejak
bloudim... Sice mi KOrganizer tiskne cesky, ale pismenka jako 'ř'
apod. jsou nahrazovana ramecky.

Pouzivam kompletni KDE prostredi, distro je Debian Sid.

locales mam nastavene na cs_CZ.ISO8859-2.

Aplikace mi pisou vcelku pekne cesky, vse se mi cesky zobrazuje,
jen ten tisk. Pritom z Konqueror-u mi tisk jde dobre.

Zkusil jsem prohledat nastaveni fontu (vsude mam LMSans10),
zkousel jsem se prohrabat nastavenim CUPS-u, ale zatim mi nic
nepomohlo... Nevedel by nekdo ze zucastnenych, kam se podivat, co
udelat?

Pripadne dalsi informace rad doplnim...

Diky moc.

Zdravi