Instalace RAID1 dodatečně do fungujícího systému

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Únor 8 11:04:38 CET 2005

On Tue, 8 Feb 2005, Premysl Hruby wrote:

> Body 2-8 lze vynechat a stary disk pripojit rovnou do RAIDU , a novy
> jako failed
>  a pote ho pridat do pole - md sam pozna ,ze pridava rozsinchronizovany
> disk a sesynchornizuje disk s tim starym. A bod 8 bych taky udelal driv

Souhlas. Dělal jsem něco podobného, vše celkem v pohodě, akorát jsem
trochu zápasil s lilem. Ale to bylo kvůli tomu, že v balíčku nebyla verze,
která umí bootovat z raidu. Musel jsem vzít verzi z vyšší verze.
Vše to běží na RH 7.3, dělal jsem to cca před rokem a od té doby o tom
nevím...

R.V.