Raiserfs + dump

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Úterý Únor 8 11:39:47 CET 2005

On Tue, Feb 08, 2005 at 08:03:38AM +0100, volesak na aristia.cz wrote:
> A prosim, nemel byste nejakou radu jak to vyresit? Preci musi existovat
> metoda, jak dostat data z reiserfs na pasku?
Uz tu bol spomenuty tar. Ja este spomeniem reiserfsdump, co je skript, ktory
parametre typicke pre dump prevedie na parametre tar-u a spravi potrebne. Da
sa najst niekde na internete. Pouzivam uz asi pol roka k plnej spokojnosti.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
   If Bill Gates had a dime for every time a Windows box crashed...
                ...Oh, wait a minute, he already does.