ATI TV tuner

Michal Jezek kiwi.fon.tis na atlas.cz
Úterý Únor 8 12:07:16 CET 2005

Tak to jsem se spatne vyjadril. Ovladace jsou stejne (original nebo potom gatos), ale skousel jsem zmenit typ videokarty (po instalaci je tam nastaveno Mach64). Zakladni vec co nechapu je, jak rici, ze mam k me videokarte pripojeno jeste jedno zarizeni pres ten specialni kablik.
Posledni poznatek (zase jsem to cele preinstaloval, protoze po akci, kdy jsem natvrdo odstrelil Xka pri aktualizaci z internetu uz nenajel ani system) je, ze po nakopirovani ovladacu z gatos a pokusu spusteni xawtv zahlasi, ze nenajde zarizeni /dev/video1 a ukonci se. Pouzivam xorg-x11-6.8.1-12. Na serveru Gatos je, ale verze ovladacu ati2 jen pro 6.7, takze nevim, jestli je to funkcni.

                 MJ