Selinux a prekopirovani [Was Instalace RAID1 dodatecnedo fungujiciho systemu]

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Úterý Únor 8 13:12:40 CET 2005

On Tue, 8 Feb 2005, Jan Kasprzak wrote:

> : dd if=/dev/hda of=/dev/hdc bs=1024K
> :
> 	Ne. rsync je Vas pritel. Nezapomente, ze puvodni filesystem je
> na vetsi oblasti nez bude ten RAID (protoze RAID tam ma jeste sva metadata).
> Cili neco jako
>
> 	- vytvorit degradovany raid-1 (treba jako /dev/md0)
> 	- vytvorit na nem filesystem (mke2fs -j /dev/md0)
> 	- namontovat nekam vedle (/mnt/newraid)
> 	- zkopirovat tarem data
> 	- po vyhlaseni vypadku a zastaveni sluzeb dosynchronizovat rsyncem

Tak me napada, ve Fedore je ted SELinux. Jak spravne kopirovat v tomto
pripade filesystem?

* cp -a --preserve=all zachovava vsechno co ma, ale
prijdu o takove vyhody, jako jsou napriklad diry v souboru.

* s tarem prijdu i o context

Vim, ze debata o tom, jak kopirovat z fs na fs tu probehla, jen nevim, jak
moc se vzal v uvahu napr. SELinux.

Btw. nejsem v SELinuxu a vecmi kolem nej prilis kovany, nicmene zrovna
tohle me v blizke dobe ceka.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...