software RAID v gentoo

konf - test konf na czechpregnantgirls.com
Úterý Únor 8 19:31:24 CET 2005

Caf

> viz http://linux.yyz.us/sata/faq-sata-raid.html

takze pro me plati varianta

2. I have a VIA SATA RAID. Why doesn't Linux support my hardware RAID?
A. It's not hardware RAID. It is software RAID, provided by the BIOS on the card.

takze to znamena ze to musim udelat mdadm ? v linux .. tj primo
softwarovy ?.. a co se tyka toho nastaveni radu pri bootu mam ponechat
ten array ?

--
thx
David