DMA u sata (was: nereagujici aplikace pri spouste volneho cpu)

Miroslav Maiksnar ml na mixi.cz
Úterý Únor 8 20:36:03 CET 2005

On Tuesday 08 February 2005 18:48, Aleš Kozumplík wrote:
> ano, je to cp nebo mc nebo podobne. sezere tak kolem 20%. kdo bere tech 70%
> na preruseni je tezko rict, ale top uz nic vic "na topu" neukaze (zrejme
> system). coz me privadi k myslence, jestli tento jev neni normalni (a
> problem s divnym pridelovanim cpu casu je opravdu nekde jinde) - muze nekdo
> se sata diskem potvrit/zamitnout prosim.

Tak jsem zkusil `time cp ...` z jednoho sata disku na druhy. Velikost souboru
1GB, filesystem XFS na obou, jadro 2.6.9

real    0m26.307s
user    0m0.075s
sys     0m3.299s

na druhe konzoli spusteny top ukazoval:
1.3% us, 21.4% sy,  0.0% ni,  0.0% id, 75.6% wa,  0.0% hi,  1.7% si

A muzu potvrdit, ze system byl znatelne zabrzdeny.

Mixi