instalace Enlightenment

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Úterý Únor 8 21:12:33 CET 2005

On 8 Feb 2005, Peta wrote:

> Dobry den,
>
> Mohli byste mi prosim poradit s instalaci Window managerem Enlightenment
> normalne rozbalim balik alepri prikazu ./configure mi to napise
> "ERROR:Enlightenment needs a system with libFnlibso (fnlib)
>  configure error Fatal Error:no Fnlib detected"

Ehm, kdyz to "neco" pise, tak je dobre si to nejen precist, ale taky
prelozit a pochopit. Pak si usetrite cas.

> Pouzivam linux Slackware 9.1
>
> Predem dekuji za veskerou pomoc Dekuji

Snad Vam muj navod pomuze nejen k reseni tohoto, ale i dalsich budoucich
problemu.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...