rychlost degradovaneho sw raid 5

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Středa Únor 9 07:21:10 CET 2005

   From: Pavel Benisek <benny007-linux na 3dgrafika.cz>
   Date: Tue, 8 Feb 2005 13:02:17 +0000

   > vytvoril jsem degradovany software raid 5.

[...]

   > Az sem bylo vse v poradku. Pak jsem ale zacal z tretiho disku kopirovat
   > data (hdc) a prekvapilo me ze jsem se nedostal prez cca. 600 kiB/sec.

K velmi podobným rychlostem jsem dospěl i při zápisu na degradované pole na
ftp.linux.cz. Tam byla, pokud si dobře pamatuji, rychlost cca 1000 menší
než v optimálním stavu. To je také jeden z důvodů, proč si myslím, že SW
RAID v Linuxu *není* v pořádku.
--
Pavel Janík

/* Nobody will ever see this message :-) */
panic("Cannot initialize video hardware\n");
                  -- 2.0.38 arch/m68k/atari/atafb.c