ftp.worldofspectrum.org je mrtve?

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Středa Únor 9 09:43:50 CET 2005

On 09. Feb, 08:33 AM CET, "Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek" <PaJaSoft na FoNet.Cz> wrote 20 lines:
> [...]

Dobrý den,

nepátral jste po zahraničních internetových obchodech? Nějak mi začíná
docházet trpělivost s českými dostributory. Nic není skladem, většina
novinek o dva měsíce i více později atd. atd. Nějaké německý sho by se
hodil. Moje oblíbená pixmania.com bohužel PC díly nedělá. Dejte tip.

MK