SW RAID a mrtvy disk

"Mgr. Daniel Hrbáč" hrbac na advokati.biz
Středa Únor 9 12:08:06 CET 2005

Dusan Zatkovsky napsal(a):

> Nie som sice odbornik na SATA, ale ste si isty, ze SATA radic by mal rochodit
> vytiahnutie napajacieho kablu zo ziveho disku?

což o to, já bych si typl, že síťový kabel je prostě výpadk napájení
disku a to by měl ustát. ale datový kabel podle mě neustojí. ať budete
rychlý jak chcete, vždycky bude jakoby částečně vytažený a to musí dělat
zmatky.

--
Mgr.Daniel Hrbáč
advokát