Jak funguje speedstep/cpufreq/...?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Únor 9 17:12:01 CET 2005

Jaroslav Mikulík wrote:
: >ze nemam cipset od Intelu). Je speedstep-centrino zavisle jen na procesoru
: >nebo i na cipsetu od Intelu?
:
: Centrino = Pentium-M + chipset Intel + wifi Intel
:
: Takže ANO musíte mít chipset od Intelu (alespoň podle mých
: zkušeností).

	Muj dotaz (mozna neobratne polozeny) se netykal "systemu" centrino,
ale modulu "speedstep-centrino" v jadre. Je toto zavisle jen na CPU
nebo i na chipsetu (predpokladam ze [ne]pritomnost WiFi Intel na to nebude
mit zadny vliv :-).

: >ze ty frekvence skutecne odpovidaji vykonu procesoru. Druhy dotaz tedy je:
: >umi Pentium M menit frekvenci plynule, nebo jen v nekolika pevnych krocich?
:
: IMHO nezáleží jen na CPU ale i na chipsetu...
:
: >A proc mi ACPI nenabizi i ty nizsi frekvence?
:
: Že by to někdo (rozuměj výrobce) nedoplnil do tabulky? :-) (jen úvaha)

	Nojo, uvahy, uvahy. Ale skutecnou informaci se clovek nedozvi.
Neslo o "nizsi" frekvence, ale (krome nejvyssi frekvence) o uplne disjunktni
mnoziny cisel.

-Y.