Jak funguje speedstep/cpufreq/...?

Horák Daniel horak na sitmp.cz
Čtvrtek Únor 10 08:24:48 CET 2005

> : Lze to udelat drevorubeckou metodou: plne to nabit a zmerit
> cas do uplneho
> : vybiti pri presne definovanem zatizeni. Ale je treba pouzit
> jen relativne
> : male mnozstvi pokusu, jinak se projevi starnuti baterky. :)
>
> 	Jo, ale hlavne to trva dost dlouho. Zatim to testovat nebudu.
> To uz radsi ten cas venuju na prochazeni zdrojaku a zjisteni,
> co vlastne
> se od 2.6.9 zmenilo.
>
> : > Proste od 2.6.10 mi nefunguje polovina veci z ACPI.
> :
> [...]

S ACPI a baterkou mam problemy uz od nejake verze 2.6.9 z FC2 (casove to
vychazi nekdy na konec listopadu 2004, myslim), na FC3 nefungovalo asi
nikdy. Zkusil jsem posledni jadro z Rawhide a taky bez uspechu. Psal na
to reakce do redhati bugzilly, protoze uz tam byly 2 zaznamy o tom samem
problemu.

		Dan