detach X session

Čtvrtek Únor 10 08:54:39 CET 2005

Michal Rybárik <michal na rybarik.sk> wrote:

> [...]

Prosim ta, quotuj niecim normalnym nie inicialkami, dakujem.

> som na zaklade negativnych odpovedi a tipov googlil kolko sa dalo,
> na moje sklamanie to X-ka samy o sebe nepodporuju a ani nie je priama
> a slusna cesta ako ich k tomu naucit..

to iste plati pre konzolu, musis pouzivat ofajce typu screen...

> my tiez :o) zlata konzola

existuje program xmove, ktory funguje zhruba rovnako ako screen, akurat je
dlhsie nevyvijany, nepodporoval unix domain sockety ked som naposledy
checkoval a nie je az taky pohodlny. Na druhu stranu umoznoval presmerovat
jednotlive aplikacie.

Atheism is a non-prophet organization.