vhodny a bezpecny DNS server

Čtvrtek Únor 10 09:27:53 CET 2005

Jan Houstek <jan.houstek na mff.cuni.cz> wrote:
> http://cr.yp.to/djbdns/ipv6mess.html
> (tohle me taky docela vadi)

hmmm, vidim tu kopu komentarov o ipv6 ale nevidim tu nic co by sa tykalo
priamo DNS respektive (ne)podpory ipv6 v djbdns...
dobre som pochopil ze je to pristup "prechod na ipv6 je tazky a zlozity,
preto by ani nenapadne rozsirit funkcionalitu djbdns aby som ho ulahcil"?
Depression is merely anger without enthusiasm.