lehce modifikovatelna distribuce

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Čtvrtek Únor 10 15:42:58 CET 2005

On Thu, Feb 10, 2005 at 11:58:08AM +0100, Ivo.Hanuska na hella.com wrote:
> Dobrý den!
>
> Potřeboval bych distribuci (metadistribuci) - ideálně založenou na RH,
> Suse, Mandrake - kde by bylo možno natolik upravit obsah instalačního médií
> aby bylo možno vytvořit lehce instalovatelné instalační médium použitelné
> pro jednorázovou "vlastní" linuxovou distribuci.
>
> Představoval bych si to tak, že bych vzal originální CDčko, vzal nějaký
> konfigurátor, kde bych nastavil, které balíky chci mít naistalovány na CD a
> ono by mi to vytvořilo třeba iso obraz instalčního média.
>
> Existuje něco takového? Nebo, existuje někde nějaké howto, jak něco
> [...]

Vezmete Fedoru, RHEL3 a ridte se navody, ktere jsou u distribuci
zalozenych na Fedore nebo RHEL3 (Tao Linux 1.0, Whitebox Linux, CentOS
3).

Nebo pouzijte kickstart v Fedore/RHEL3/klonech, viz:

http://www.redhat.com/docs/manuals/enterprise/RHEL-3-Manual/sysadmin-guide/ch-kickstart2.html

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz