SSH a externi "token" PDA?

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pátek Únor 11 02:24:17 CET 2005

On Thu, Feb 10, 2005 at 07:09:24PM +0100, Administrator DDK wrote:
> Dobry den,
> nenasel by se tu nekdo, kdo by mi mohl alespon trochu
> poradit/nasmerovat?
>
> Problem:
> potrebuju docela masivne pouzivat ssh/scp mezi 3-mi stroji
> (a mene masivne az pro 30 stroju) a uz me silne nebavi neustale
> zadavat hesla :) - navic nekdy to ani neni prakticke
> (napr. scp ve skriptu, kde nechci delat rucni vstupy)
>
> Soucasnost:
> Logickym resenim je pouziti autentikace na zaklade soukromeho
> klice. Jelikoz jsem trochu paranoidni, mam ho v soucasnosti
> [...]

zdravicko,

predpokladam, ze by se dal vyuzit PAM - napsat modul, ktery by sa tak
pak dal pouzivat ke prakticky cemukoliv. kdysi jsme o tom debatili z
hlediska vyziti Palm PDA, ale nenasel se nikdo kdo by to umel udelat :)
pokud ale nekdo vi o necem funkcnim dejte vedet. Taky existuji aplikace
pro palm, ktere umi ukladat passwordy (treab gnukeyring a ma i plugin pro
Jpilot, nebo jine) a tak by ten modul mohl sahat tam...

--

bye
Petr