[Solved] Re: Tisk ceskych znaku z KOrganizer-u

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pátek Únor 11 08:44:15 CET 2005

Dd,

On Thu, Feb 10, 2005 at 02:58:45PM +0000, Pavel Benisek wrote:

> Mate pravdu, ted kdyz jsem u sveho, tak jsem ji jsem nenasel ...

no, nakonec se mi to podarilo vyresit, akorat nevim presne jak.
Pomohl (jeden nebo kombinace) postup(u) z nasledujici mnoziny:
- doinstalovani xfstt
- doinstalovani tt fontu (skoro vsechny co jsem nasel a nemely
  nejake exoticke kodovani)
- nastaveni zakladniho prostredi pro root-a (je to mozna trosku
  obskurni, ale domnival jsem se, ze tisky by mohl obsluhovat
  daemon bezici pod root-em a nacitajici si jeho konfiguraci)

Kazdopadne ted uz to funguje.

Diky za postrceni.
> Pavel Benisek

Zdravi