Podivne chovani Apache

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Pátek Únor 11 09:57:46 CET 2005

      Dobry den.

    Mam takovyto problem: pokousim se v Apachovi vytvorit virtualhosta,
ale permanentne mi hazi 403 chybu. Cela cesta az k index.html vcetne ma
apache jako vlastnika, filesystemova prava jsou v poradku, soubor
existuje (pod su apache jsem ten index.html s cestou prevzatou cut&paste
z Vhosts.conf bezproblemove vypsal).
    Pokud se podivam na jine virtualhosty, zjistil jsem, ze VH mirici na
osobni stranku uzivatele s kontem (nahrada za server/~user) jsou v
pohode, ostatni ani omylem.
    Nemohl by mi nekdo poradit, kam se jeste podivat, co jsem mohl
prehlidnout, kde myslim blbe?
    Je mi jasne, ze tech inforamci jsem moc nedal - ale ja jich vic ani
nemam :-(
    Diky za kazde nakopnuti spravnym smerem...

  PD.