Podivne chovani Apache

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Únor 11 13:12:29 CET 2005

Petr Dusek wrote:

>     Uz ne - a uz to jede. Diky moc za radu, zase jsem o trosinku min
> Neznalek.

A jeste vam poradim jednu prasarnu. Pokud byste sekce <Directory> musel
prilis casto menit, tak je proste nedelejte a v zakladnim adresar (tam, kde
to funguje), proste vytvorte symlinky na dalsi adresare. Takze dejme tomu,
ze zakladni je
<directory "/var/www/uzivatel/"> kde to normalne funguje po zadani
http://domena.cz/
Vy potrebujete vytvorit podadresar http://domena.cz/odkaz ale nechcete delat
<directory "/var/www/uzivatel/odkaz"> tak ve fyzickem adresari
/var/www/uzivatel vytvorite symlink s nazvem "odkaz" a ten muze odkazovat
naprosto kamkoliv, treba do "/usr/share/lib/uzivatel/odkaz".
Jak rikam, je to prasarna, ale nekdy je pripad, ze byste ty <Directory>
musel menit kazdych par dnu a restartovat kvuli tomu Apache. Pak je tohle
lepsi reseni.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz