Jak na víc oper?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Únor 11 16:42:10 CET 2005

Dobrý den,

dal jsem si operu (browser ;-) ), leč ona je schopná slítnout uprostřed práce
>10x častěji než třeba takový konqueror. Sice je inteligentní, že po
znovuspuštění si pamatuje co všechno jsem měl otevřené, ale ono to při 90
oknech (chcete screenshot? - má geniální rovnání záložek do více sloupců po
straně, už jsem měl 3 sloupce plné, na výšku jich mám 32) přeci jenom trošku
trvá, než se to vše přes gprs znovu načte, nehledě na stránky, které měly
formuláře v rámcích a pod.

Chtěl bych tedy to mít jako u konqueroru, kdy mám spuštěno najednou třeba 8
browserů a v každém jen to co se týká jedné činnosti. No a když to slítne,
tak než se obnoví, dělat na jiném. Nevadí mi, když slítne 5x za den
(konqueror naštve ikdyž je to jen 1 za 5 dní, ale naštěstí má aspoň
crashlog), ale vadí mi to hodinové načítání, kdy se s ní nedá dělat a gprs
linka je totálně ucpaná.

Dá se nějak pro stejného uživatele pustit více oper (třeba 5) současně? Bádal
jsem, ale jediné k čemu jsem přišel, jsou sessions, jenže když opera padne,
padne celá i s těmi session a ne že je fakt puštěná nezávsle několikrát.

Děkuji,

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail can not contain any viruses because I use Linux