Podivne chovani Apache

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Sobota Únor 12 03:38:01 CET 2005

Miroslav Maiksnar wrote:

> na rozumnych distribucich neco jako:
> # /etc/init.d/apache reload

No tak nemam rozumnou instalaci (RH7.3) ;-) Soubor "apache" neni na celem
disku, ale soubor "httpd" to kupodivu umoznuje. Jenom jeho help to
nevypisuje a ja do toho proste nekoukal. Zase jsem o neco chytrejsi. Diky.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz