Bootovani terminalserveru z LINUXu

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Sobota Únor 12 05:13:48 CET 2005

	Mam tady nekolik starych dobrych dekackych terminalovych serveru
(DECserver 90M a 900TM). Ty ke sve cinnosti potrebuji naladovat
(FirmWare :-). Dosud si patricny soubor tahaji z OpenVMS VAX pres
DECnet. Chtel bych, aby se dany soubor ladoval z LINUXu (soubory mam
:-).
	TerminalServer si broadcastem rekne o soubor. Pokud mne pamet neklame,
tak v prve fazi si rekne pres TFTP/BOOTP, az teprve ve druhe fazi (kdyz
nic nedostane :-) udela totez pres MOP (DECnet).
	Rozjel jsem (na RH90) TFTPserver, polozil tam patricne soubory, ale
kdyz dam restart terminalserveru (aby si natahl soubor), tak se mi v
logu (/var/log/messages :-) vubec neobjevi, ze by prisel nejaky
pozadavek na TFTP (na ten soubor).

	Ptal jsem se pana GOOGLa, ale asi nedokazu spravne polozit dotaz, takze
jsem (m.j.) nasel DECnet for LINUX. TO je ale zbytecne moc. Ja se naopak
snazim DECnet opustit.

	Nemate TO nekdo rozchozene ?
	Diky za kazdy napad.

	Ales