ac97 a mikrofon

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Sobota Únor 12 11:31:00 CET 2005

 > To vypadá že v mixeru je zapnut pro nahrávání jiný vstup (pokud slyšíte
 > mikrofon ve sluchátkách, ještě neznamená, že zvuková karta je přepnuta

Tak jste mel pravdu. Neco blokovalo /dev/dsp v mem KDE, a bylo to videt
po spusteni Audacity, ktere hlasilo ze nemuze otevrit /dev/dsp pro
READWRITE ani pro RDONLY, ackoliv opravneni byla v poradku.

Predpokladam ze to nejak blokoval arts, protoze po spusteni alter.
windowmanageru FluxBox bez problemu fungoval cat /dev/dsp i Audacity.

Zajimave je, ze cerstve vytvoreny uzivatel (tedy s nove vygenerovanym
adresarem ~/.kde) take nemel zadne problemy, a pritom nastaveni v
Control Center pro Sound System bylo shodne... asi smazu svuj adresar
~/.kde.

Dekuji mockrat za pomoc. mikrofon a AC97  mi funguje.

--
Milos Prudek