SSH a externi "token" PDA? (doplneni)

Miroslav Prymek xprymek na fi.muni.cz
Sobota Únor 12 13:06:33 CET 2005

Petr Vanek wrote:

> no, treba je to blbost, ale neda se to pocketpc primountit jako ~/.ssh ?

Jasne ze takhle se to da udelat - ted to tak mam: ~/.ssh/id_rsa je
symlink do adresare, kde je primountovana SD karta (USB ctecka).
Problem tohohle reseni ale je, ze kdyz se nekdo dostane do toho
stroje, kde je ten klic primountovanej, muze si ho zkopirovat (coz
ja nepoznam) - a ma razem pristup ke vsem strojum, ktere klic pouzivaji
:( -> chci nejake reseni, kde by byl klic ulozen POUZE na PDA a tedy
de facto nepristupny z toho stroje, resp. pristupny nejakym
nestandardnim zpusobem (TCP/IP jednoduse sifrovane nejakym heslem?), o
kterem by utocnik musel vedet... (odtud minula zminka o nutnosti
disassemblovat upravene ssh pro utocnika...)