Třídění pošty

František Šidák diskuse na sidak.net
Sobota Únor 12 15:38:17 CET 2005

Lubor Kacian wrote:

> Dňa Sobota 12 Február 2005 01:20 popoludní František Šidák napísal:

> nieeee. Skus envelope "X-Envelope-To", poripade ine, to si musis sam
> zistit, v ktorej obalke ti posielaju usera. Mne to jeden ISP robi do
> "Delivered-To" a mna slak triafal, kym som na taku blbost prisiel.

Standardně prý hledá fetchmail v Received: (ani jinou možnost nemám,
protože další vhodná hlavička v mailu není). Zkusil jsem mu to nastavit
i explicitně, ale pořád doručuje oběma oba maily (což nasvědčuje spíš
třídění podle To:)

Napadají mě 2 možnosti, ale nevím, co z toho je možný:
a) fetchmail předá mail bez přepisování/přidávání hlaviček
b) vytáhnout adresu za prvním for

k bodu a): i když nastavím set invisible, fetchamil přepíše adresáta za
for na root na localhost
k bodu b) i když zadám explicitně envelope "Received:", fetchmail přidá
hlavišku s chybou:
(from[62.24.64.34]id1Czv0S-0007dm-Rgforlucie.kyselova na sidak.net;Sat)
nevyhovuje žádné z místních uživatelských jmen

kompletní mail, jak je v mailboxu: