FC3 je debil :(((

=?UTF-8?Q?Michal_Ka=B9par?= mkaspar na it-media.cz
Sobota Únor 12 18:39:58 CET 2005

On Sat, Feb 12, 2005 at 05:31:49PM +0100, Petr Tomasek wrote:

> Zdravim!
>
> Sorry, ze takhle, ale co mam delat, aby me ta **** FC3 porad
> nemazala link /dev/modem? Proc se musi linux takhle pitome
> microshitizovat :(((( Za chvili nezustane jediny soubor
> v systemu, ktery by si clovek mohl nastavit po svem, aniz
> by se musel strachovat, mu ho nejaky nesmysl prepise :((((

Aaa. Že by udev (man udev)? Způsobů, jak tam ten link dostat po rebootu
bude asi více (některé budou možná i šité na míru Fedora rc scriptům),
ale já používám v Debianu jednoduché vytvořit soubor
/etc/udev/rules.d/10-local.rules
a v něm
KERNEL="ttyS0", SYMLINK="modem"
případně další lokální věci.