OT: top-posting vs bottom-posting

Michal Čihař michal na cihar.com
Sobota Únor 12 19:58:01 CET 2005

On Sat 12. 2. 2005 19:46, Slavek Banko wrote:
> Pokud vlákno sleduji, pak při odpovědích před původní zprávou hned
> vidím nové informace - tedy to, co potřebuji. Pokud vlákno nesleduji,
> musím se hold nejdříve podívat, o čem je řeč.

To že se někdo nepodíval byla první věc, kterou jsem vytknul v tom
mailu, kterým to všechno začalo :-).

> To je stejné, jako když se do hovoru zapojuji později - také nebude
> každý vždy opakovat vše,  co řekli předchozí řečníci :-)

Nejde o to opakovat vše (to děláte vy :-), ale o to vědět na co reaguju.
To v hovoru je zřejmé, ale v mailu to zřejmé být nemusí.

Zkuste si cvičně dát ty dvě části odpovědi najednou do top-postu, zdá se
vám to přehlednější?

--
    Michal Čihař | http://www.cihar.com