mutt imapheadercache

Michal Čihař michal na cihar.com
Neděle Únor 13 00:45:56 CET 2005

On Sun 13. 2. 2005 00:31, Peter Surda wrote:

> na mutt je patch na cachovanie imap headerov, pouzivam to uz dost
> dlho a je to ok.

Ale mě nejde o headery (o tom vím), ale o kompletní IMAP, prostě když
jsem online tak se mi to zesynchronizuje, a když jsem offline, můžu s
tím normálně pracovat a po připojení se to zesynchronizuje, šikovná
věcička :-)

Asi by se to dalo řešit pomocí lokálního mailboxu a nějaké
synchronizace, ale po tom se mi obvykle smazané maily znova objevovaly
na obou stranách :-)

--
    Michal Čihař | http://www.cihar.com