top-posting vs bottom-posting

Katarina Machalkova K.Machalkova na pod.cvut.cz
Neděle Únor 13 21:57:06 CET 2005

Pavel Kankovsky wrote:

> Top-posting: pisatel proste pripise na zacatek svou repliku a vetsinou
> necha puvodni prispevek cely ocitovany vespod vcetne vsech sr..., totiz
> chci rict irelevantnich casti.
>
> Kdo neveri, at si prohledne nejaky archiv, zejmena takovy, kde je vic
> prispevku o Microsoft-positive lidi.

Nejhorsi na tom je, ze to delaji i relativne rozumni lide, o jejichz
inteligenci by se jeden neodvazil pochybovat. A to nemusi byt nutne ani
Microsoft-pozitivni. Tak ja nevim, to je opravdu tak uchylne psat
prispevky "pod" a odmazavat vsechno nepodstatny, ze to lidi povazuji za
zbytecnou buzeraci a pisou si nadale po svym ? (ano, opravdu zboznuji,
kdyz mi prijde zpatky cely muj mail vcetne GnuPG podpisu v priloze a k
nemu dopsano jenom neco ve stylu "Tak jo, prijdu. Mej se krasne")

--
"Silent I lie with a smile on my face
Appearance deceives and the silence betrays"

Katarína "Bubli" Machálková