obnoveni partition z ramky

mr na MikyMaus.org mr na MikyMaus.org
Pondělí Únor 14 04:26:54 CET 2005

Zdravim,

  povedl se mi jeden neprijemny preklep: mkfs.ext2 /dev/hda
Reflexivne jsem formatovani prerusil, nicmene stihlo to prepsat
partition a mozna zacatek disku. Na datech na zacatku mi nastesti
moc nezalezi, ale ten zbytek bych rad zpatky:)

  Nastin situace: od kritickeho okamziku jsem pocitac nerebootoval.
Uz je to pres 2 hodiny. Partition vypsana pomoci fdisk jsou same nuly,
ale zatim mam ke vsem dulezitym datum pristup => system musi pouzivat
jinou partition ulozenou v operacni pameti. Zatim nedoslo
k synchronizaci (jinak by mi to spadlo, ze?). Existuje zpusob, jak tu
"spravnou" partition dostat zpatky na disk?

  diky za jakoukoliv radu!:)

 Jakub Fiser
stranka rekla: "Pro prohlizec IE5 nebo lepsi."
pouzil jsem tedy Firefox (www.firefox.cz)