iptables a -m iprange

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Únor 14 14:05:25 CET 2005

On Mon, Feb 14, 2005 at 01:49:14PM +0100, Jirka Kosina wrote:

> Ta negace musi prijit az pred ten ip rozsah. Negujete rozsah, nikoliv
> parametr.

Hele, a ze se nepriznal, ze mu iptables vraci chybu pri zadani tohoto
prikazu. To je tajeni dulezitych informaci:
# iptables -A FORWARD -i eth1 -p tcp -m iprange ! --src-range 1.2.3.4 -j ACCEPT
Me po zadani tohoto prikazu iptables vypise:
"hoho"

Coz me dozralo a v iptables -> extensios/libipt_iprange.c je skutecne
	info->flags |= IPRANGE_SRC;
    check_inverse(optarg, &invert, &optind, 0);
	if (invert) {
		info->flags |= IPRANGE_SRC_INV;
		printf("hoho\n");
		}

To zni skoro jako by to detekovalo spravnou inverzi tohoto prikazu.

-- Dalibor Straka