Bootovani terminalserveru z LINUXu

Jiri Kulhan jiri na kulhan.cz
Pondělí Únor 14 15:04:38 CET 2005

Chlopcik Ales wrote:
> 	DDV
>
> 	Mam tady nekolik starych dobrych dekackych terminalovych serveru
> (DECserver 90M a 900TM). Ty ke sve cinnosti potrebuji naladovat
> (FirmWare :-). Dosud si patricny soubor tahaji z OpenVMS VAX pres
> DECnet. Chtel bych, aby se dany soubor ladoval z LINUXu (soubory mam
> :-).
> 	TerminalServer si broadcastem rekne o soubor. Pokud mne pamet neklame,
> tak v prve fazi si rekne pres TFTP/BOOTP, az teprve ve druhe fazi (kdyz
> nic nedostane :-) udela totez pres MOP (DECnet).
> [...]

MOP je samostatny protokol, ktery nema s DECnetem nic spolecneho.
Pouzijte mopd :

http://rpmfind.net/linux/rpm2html/search.php?query=mopd
ftp://ftp.netbsd.org/pub/NetBSD/arch/pmax/tools/linux-mopd.gz

Bohuzel se mi nejak nepodarilo behem meho kratkeho patrani zjistit,
odkud to vlastne pochazi a jestli to jeste nekdo udrzuje. Kazdopadne
pred par lety jsem s tim Decservery bootoval bez potizi.

Jirka