problem s pasivnim ftp prenosem u PureFTPD

Pondělí Únor 14 17:24:11 CET 2005

Mgr. Jaroslav Filip <newsy na filja.com> wrote:
> mel bych jeden dotaz ohledne pasivniho prenosu u pureftpd. Mam server,
> na kterem bezi pureftpd a je spusten takto:
[deleted]
> ve firewallu mam pro pasivni porty toto:
>
> UNPRIVPORTS="62000:62300"
> $IPTABLES -A INPUT -i $INET_IFACE -p tcp --dport $UNPRIVPORTS -j ACCEPT
>
> Na server se v pohode pasivnim prenosem pripojim. Ale pri uploadu se
> nahodne stane to, ze se u nektereho souboru upload zastavi a po chvili
> se spojeni rozpadne. V logu se bud nic neobjevi a nebo se mi objevi
> toto: connection reset by peer
>
> Nesetkal jste se s tim nekdo? Na ostatni ftp servery tento problem nemam.

nestretol. v kazdom pripade by som vam odporucil povolit smerom na server
spojenia v state RELATED a nehrat sa zbytocne s povolovanim konkretnych
portov.

Linux - It's now safe to turn on your computer.
Linux - Teraz mozete pocitac bez obav zapnut.