poradi eth ..

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Pondělí Únor 14 18:06:24 CET 2005

Michal Kubecek wrote:

> U SuSE od verze 9.1 je to dokonce tak, že konfigurační soubory
> v adresáři /etc/sysconfig/network se jmenují podle MAC adresy a ne podle
> interface. Takže konfigurace je přiřazena konkrétní kartě nezávisle na
> tom, v jakém pořadí proběhne detekce.

Hmmm, a jak SUSE resi situaci, kdy chci sitove karte dat jinou IP
adresu, nez ma zadratovanou? To se konfigurak jmenuje podle zadratovane
adresy a uvnitr je nastavena ta nova? To uz na prehlednosti trochu
ztraci ...

BTW, uz jsem videl i sitovky, ktere od vyroby mely 00:00:00:00:00:00
(nejake on-board smejdy na noname deskach), pokud se takove sejdou dve,
muze byt celkem legrace ;)

-- Honza Houstek