Pocatecni rychlost Centrina

Dracula007 dracula007 na atlas.cz
Pondělí Únor 14 19:43:45 CET 2005

1) Pokud startujete z baterky, je frekvence 600 MHz naprosto v
   poradku. Notebook proste pozna ze je potreba setrit, nastavi 600
   MHz a zbytek necha na operacnim systemu ktery by si s tim melo
   poradit pres svoje nastroje. To je v pripade Linuxu zajistovano
   modulem speedstep-centrino a vhodnym demonem (cpufreqd apod.), coz
   vam ale nefunguje takze zustane tech 600 Mhz.

2) Ono to nastaveni neni tak jednoduche - osobne pouzivam Centrino
   (Dothan) na jadre  2.6.8 z Gentoo, a pokud si pamatuji nic jsem
   kvuli podpore Centrina patchovat nemusel. Stacilo proste do jadra
   zakompilovat nasledujici

   [*] CPU Frequency Scaling
   <*> preformance governor
   <*> powersave governor
   <*> CPU frequency table helpers (jinak se nezobrazi dalsi volby)
   <*> ACPI Processor P-states
   <*> Intel Enhanced Speedstep
   [*] Use ACPI tables to decode valid frequency/voltage pairs

   Netvrdim ze to v jadre 2.6.8 bude fungovat i s nejnovejsimi
   Cemtriny (zkuste proste nejnovejsi dostupne jadro), natolik se v
   tom nevyznam.

   t.